שימור רכוש הלקוח בתהליכי המרה לפורמט דיגיטלי
המרת קלטת אודיו Equipment for Digital conversion המרות אודיו סאונד ל-CD

 

 

כיצד גל קול המרות מיישמת אל עקרון שימור רכוש הלקוח בעת תהליכי ההמרה

אנו בחברת גל קול רואים בנושא שימור רכוש הלקוח ערך עליון ומפעילים את מיטב הניסיון והידע שלנו על מנת ליזום פעולות מקצועיות הנועדות לשימור הרגעים והזיכרונות המרגשים שלכם מהחיים. את העקרונות הללו פיתחנו במשך שנים רבות של ניסיון בשילוב עם ידע אקדמי רלוונטי. עקרונות אלו מוטמעים המהלך כל תהליכי ההמרה: קבלת החומר מכם, אחסון החומר, תהליך ההמרה ושינוע החומר אליכם חזרה. 

עקרונות שימור רכוש הלקוח בתהליכי ההמרה

  • תחת רכוש הלקוח אנו מכלילים את כל הפריטים מכל סוג שהוא כולל מכשירי ניגון או הקלטה אשר נמסרו על ידי הלקוח לצורך תהליך המרה 
  • המטרה ראשונה של שימור רכוש הלקוח הינה שתכונות ושלמות הפריטים לא ייפגעו בעת אחסון הפריטים, בעת תהליך ההמרה או בעת העברת הפריטים ללקוח
  • המטרה השנייה (במידה וניתנת לביצוע) הינה ייזום פעולות שימור רכוש הלקוח כגון שימור פיזי, מכני או כימי. פעולות אלה יובאו לידי ידיעת הלקוח לפני ביצוען
  • במידה ושימור רכוש הלקוח אינו ניתן ליישום הלקוח מיודע מידית וצוות אולפני גל קול מסייע ללקוח לקבל את ההחלטה הנבונה לגבי הפריט (מה ניתן לבצע, מה ניתן בכל זאת לשמר ומה לעשות עם הפריט)

פעילויות לשימור רכשו הלקוח

  • זיהוי חד חד ערכי של כל פריט
  • התאמת תנאי האחסון של כל פריט בהתאם לאופיו ולסוגו
  • התאמת תהליך המרה ופורמט המרה מתאים לכל פריט בהתאם לאופיו ולסוגו
  • התאמת תנאי שינוע לכל פריט בהתאם לאופיו ולסוגו

בנוסף, לכל סוג של פריט מנותחים הסיכונים הרלוונטיים, ובהתאם לתפוקות הניתוח מתוכננות בקרות רלוונטיות. צוות העובדים עובר הכשרה על סיכונים אלו.

ניהול המלאי ורכוש הלקוח

גל קול מנהלת מערכת ניהול ובקרת מלאי מתחילת התהליך ועד התוצר המוגמר. הפריטים מאוחסנים בתנאים איידאליים על פי סוג הפריט ומאפייניו הטכניים. 
    

המרת ארכיונים